02.11.2009

Letovanje MVM v Izoli 2009

Pred šotorom velikega poglavarja

Vtisi otrok o letovanju v Izoli 2009

Prvič sem se vozil s kajaki. Spoznal sem nove prijatelje, spoznali smo Friderika Baraga in iskali smo skriti zaklad.
Jan Kralj, 10 let

Na morju smo se imeli ful fajn. Plaža je bila zelo blizu, tako da smo lahko s seboj nesli čolne na katerih smo veslali in z njih skakali. V domu smo imeli ročni nogomet in priredili smo turnir. Vreme smo imeli cel teden sončno. Na obisk je prišla laična misijonarka, ki je po poklicu medicinska sestra in je bila 3 leta na Madagaskarju. Zadnji večer smo gledali risanko.
Jure, 13 let 11 mesecev

V tem tednu sem veliko spoznala novih prijateljev. Veliko smo se pogovarjali o Frideriku Baragi. Gledali smo tudi risanko Pochahontas. Veliko smo se zabavali in se igrali in kopali. Peli smo pesmi in veliko molili. Z MVM sem prvič v Izoli in upam, da bom tudi drugo leto spet prišla.
Karmen, 11 let

Vse je bilo ful mega super fajn razen pomivanja. Hrana je bila zelo odlična in čestitam kuharicama da sta zdržali v tako vroči kuhinji (NEZNOSNO). Tunkanje, vožnja s kajaki in plavanje v morju je bilo pa SVETOVNO. Ne smem pa pozabit na pletenje zapestnic na plaži in v domu. Gotovo še pridem.
Kristina, 11 let

Bilo je ful dobro. Bilo mi je všeč, ko so animatorji govorili o SOČI in sem lahko tudi jaz nekaj povedal o tem, sam sem bil tudi jaz tam.
Jaka, 11 let

V enem tednu sem spoznala veliko novih prijateljev z gorenjske, ki se jim zdi naše dolensko narečje zelo smešno. Spoznali smo Friderika Barago bolj pobliže. 1. dan so nas krstili in dobili smo vsak svoje indijansko ime. Sama sem dobila ime Plešoče sonce, saj rada plešem. Zvečer smo se veliko pogovarjali, ko v bližini ni bilo animatorjev. Hrana je bila zelo okusna. Imela sem se zelo lepo in vem, da bom tudi drugo leto prišla.
Maruša Trnovšek

Na MVM-ju je ful zakon. Tu se imamo zelo radi. Letos smo bili indijanci in spoznali smo Friderika Baraga. Če bi se prijavil ti ne bo žal, ker je ful zakon. Animatorji so zelo prijazni. Jaz sem tu že 3 leto in nisem bila nikoli razočarana.
Barbara Pavovec, 13 let

Prvič sem se vozil s čolnom, veliko sem se potapljal in klepetav.
Maks Kralj, 7 let

Ta teden mi je bilo všeč, ker sva s prijateljem zmagala v turnirju v ročnem nogometu in ker smo si šli ogledat lutkarja. Najbolj mi bo ostalo v spominu, ko smo se vozili s kajakom.
Jaka Škrabec, 12 let

Na MVM-ju se vedno nekaj dogaja, sploh pa na morju. Na morju se kopamo, malo gremo na potep s kajakom in uživamo koliko se le da. Vsak dan imamo družabni večer, seveda imamo tudi po kosilu. Ponosna sem, da sem lahko članica MVM-ja. Skupaj preživimo čudovit teden ampak se vse zelo hitro konča (na žalost). Vendar je tako vsako leto. Animatorji so naravnost čudoviti, tako kot vsi ostali otroci. Rada jih imam in jih bom imela povsod s seboj v mislih, saj so kot moja druga družina – »moja VELIKA družina«, ki jo imam rada!!!
Nika, 13 let

To poletje sem se imela zelo dobro. Kar nekaj stvari sem se naučila. Spoznala sem tudi življenje Friderika Baraga. Po narodu je bil slovenec in slovenci moramo biti kar ponosni nanj. Tega poletja ne bom nikoli pozabila.
Lucija, 12 let

Prvič v življenju sem se vozil s kanujem. Z Borutom smo se potapljali in ribe lovil. Skakali smo tudi s kanuja. Imeli smo se fajn.